reblogged 23 hours ago via (source) with 1,499 notes
posted 2 days ago with 36 notes

Okubo drew him with a two-toned face once in an art book and I really really liked it.


reblogged 2 days ago via (source) with 37 notes
reblogged 3 days ago via (source) with 786 notes

chianya:

"Madness is contagious"

[x]


reblogged 3 days ago via (source) with 165,199 notes

blackumi:

What in fucks name is this flying water


posted 4 days ago with 23 notes

Loving Moments by Nani-Mizu

This was another set of cosplayers I stumbled across as well that I quite liked for obvious (brutal!) reasons. I kinda wanna draw Stein in that ‘casual’ lookin’ outfit this cosplayer made. Reminds of of something I’ve thrown together on SL.


posted 4 days ago with 13 notes

Do you really want to live in a world of stasis? by YurikArkady

Kay so I stumbled across this dude’s cosplay and was impressed enough to pimp it out! Guy went the extra step and made his stitches look like actual fresh looking wounds, dyed his hair, and even added some heavy bags under his eyes for that extra bit of Crazy. His Medusa is pretty great too, complete with fangs!

Be sure to scope out the rest of the pics in the gallery, they really show the details and he really looks like he had a lot of fun.


reblogged 5 days ago via (source) with 437 notes

voidbear:

good. (x)

(more arakkoa art)

Yesss


reblogged 5 days ago via (source) with 4 notes

Dang, now THAT’S a megabattle.  I can’t imagine how long each turn must have taken.


posted 5 days ago with 2 notes

Actual people in SHRINE!? It may not be much but thank you connected realms!  Now we have like 12 people here instead of 2!

Update: There’s even more now! I’m not sure how to handle this! People are actually talking in Trade and there was a pug call for SoO. Help.


reblogged 5 days ago via (source) with 1,273 notes

piirrational:

jaraxxus:

My favourite comment was on Wowhead.. "Facial expressions look just a bit too real for me."
Like okay lets just leave them like they are now, faces barely move etc.

IT LOOKS GREAT AND CUTE AND UGH
I think they’ve done great job and I love that its not petite fairy face. Not that there’s anything wrong in that, it just would be complete opposite of the male face.
Still waiting for female trolls. (hunchbacks please)

Wow seriously someone said that?  That’s amazing.

But oh man could you imagine something like the alpha female trolls all polished up to this level?  How killer would that be!  And could you imagine the backlash from the community, hahaha. I know that’ll never happen though, sadly. But I’m sure the female troll redos will still be pretty amazing even if they’ll probably be the same ‘blue elves with tusks and weird feet’ they kinda are now.  I can’t say I have been disappointed with any of the revamps they’ve done.

Male trolls on the other hand…

reblogged 5 days ago via (source) with 1,273 notes
reblogged 6 days ago via (source) with 63,240 notes

beastlyart:

thebigblackwolfe:

nethilia:

thebiscuiteternal:

chainsawmascara:

gothiccharmschool:

skelepoison-spooks:

IT HAS BEGUN

THREAT LEVEL PUMPKIN

OH, IT’S ON

I RISE

It’s july

[AGGRESSIVELY PLAYS MONSTER MASH]

I’ll be moving just in time to decorate new apartment with cheap Halloween shit FUCK YEAH skull-themed everything.


reblogged 6 days ago via (source) with 86 notes

madeinhellism:

Artcraft—Body Moovin’

OHHHH GURL

Aaaaa They look SO GOOD.  I am beyond pleased with what they did with this one. A+ work Blizz, it looks like you learned something from the disaster that was the female Worgen. My Tauren girl won’t have to hide her face behind a helm of shame anymore!


reblogged 6 days ago via (source) with 3 notes